Skip to main content

بهترین مرکز فروش استارون !




چگونه بهترین  مرکز فروش استارون را در میان  مراکز ارائه دهنده سالید سرفیس پیدا کنیم ؟

 اگر به دنبال پیدا کردن سنگ های مصنوعی و همچنین سنگ های طبیعی برای دکوراسیون منزل 
خود و یا اجرا در  پروژه خود هستید مطمئنم به دنبال بهترین و بزرگترین مرکز پخش سنگهای مصنوعی از برندهای متنوع داخلی و خارجی می باشید،
 ایران استارون با تجربه ۱۰ ساله خود در زمینه فروش ، اجرا و طراحی دکوراسیون ، کابینت  ، کانتر ، جزیره ،  سینک یکپارچه و غیره  با کاملترین تنوع رنگ  ، جنس، متریال و برند پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
 فروش انواع سالید سرفیس های سوپر استون، آتیستون، تکسانیت، اورانوس،  کومه، استارون، کانکس، هایمکس،  اپالی، اسک مار و ...
 " تخفیف ویژه خرید استارون شیراز و جنوب کشور به مدت محدود "
Iranstaron.ir
برای اطلاع از موجودی انبار و همچنین قیمت انواع کورین و استارون ها به سایت مراجعه نمایید و یا با شماره ما تماس بگیرید.
 آیا همیشه آشپزخانه با استارون یا کورین زیبا میشود ؟
 این سوالی است که ممکن است بسیاری از افرادی که به فکر استفاده از سنگ استارون یا کورین برای آشپزخانه یا جزیره همچنین کانتر آشپز خانه خود  می افتند را  سر در گم کرده باشد .
 پاسخ درست به این سوال در دستان یک معمار خبره می باشد، اما معمار خراب را چگونه می توان پیدا کرد؟
   همان طور که می‌دانید کارشناسان معماری در کشور ما بسیار زیاد هستند :)  با توجه به این موضوع باید به سراغ فردی بروید که نمونه کارهای خوبی در زمینه دکوراسیون داخلی علی الخصوص دکوراسیون آشپزخانه کابینت و همچنین جزیره و کانتر داشته باشد.
 این فرد با دیدن آشپزخانه شما محل قرار گیری آن سایز آشپزخانه و همچنین با توجه به سبک زندگی شما و وسایلی که خانه را با آن ها دکور کرده‌اید به شما مشاوره استفاده از سنگ استارون و یا گریه نمی دهد.
 این نکته حائز اهمیت می باشد که در حقیقت استارون و کورین نام های تجاری از یک نوع سالید سرفیس می باشد که  در سال ۱۹۸۰ در آمریکا اختراع شدند ، به اینکه این دو برند و نام تجاری (استارون ، کورین) جزو اولین سالید سرفیس های وارد شده به بازار بودند این اسم به طور کلی بر روی این محصول قرار گرفت.

 نتیجه نهایی ، حال با استارون چه کنیم ؟

 برای استفاده از استارون و کورین در آشپزخانه خانه خود ، تا حد امکان با یک معمار زبده مشورت کنید،  چراکه  استارون  جزوه متریال گران قیمت هم از نظر خرید و هم از نظر اجرا می باشد  پس  کارفرما بایستی به گونه ای در انتخاب این  سنگ مصنوعی دقت به خرج دهد تا علاوه بر جلوگیری از خرج اضافه در ساختمان از بروز ناهماهنگی  در دکوراسیون ساختمان جلوگیری به عمل آورد.

Comments